MOOI gemaakt

De wereld van de consument verandert in rap tempo, internet maakt een belangrijk onderdeel uit van ons dagelijks leven. Sociale media en smartphones, wie kan er niet meer zonder? Dit heeft een effect op het aankoopgedrag, vooral voor niet dagelijkse aankopen. Ondanks de groei in inwoners in onze gemeente en een beter economisch klimaat, zijn de niet dagelijkse bestedingen afgenomen van € 19,8 miljoen naar € 16,0 miljoen, een daling van 20%.

Ondernemerinwijk.nl wil een belangrijke, digitale, aanjager zijn om lokaal aankopen te stimuleren. Enerzijds door het overzichtelijk maken van het aanbod op onze website en anderzijds door de toegevoegde waarde te onderstrepen van lokale ondernemers (Kwaliteit, Aandacht, Service, Sponsoring en Advies). KASSA dus. Dit uit zich o.a. in het continue verzamelen van klantervaringen.

Werken traditionele media dan niet meer? Onjuist! Print, Radio en Televisie maken nog steeds een belangrijk onderdeel uit in ons gehaaste leven. Even ‘lean-back’ consumeren van beeld via NETFLIX of muziek via Spotify neemt bijvoorbeeld een enorme vlucht. Consumenten zijn mondiger en laten zich niet zo makkelijk meer vangen met geforceerde commerciële boodschappen (advertenties). Nee, de boodschappen die we willen overbrengen verwerk je in de content, als je dit op een relevante manier doet werkt dit, zeker als je een mooi verhaal te vertellen hebt; Storytelling noemen we dit!

Daarom brengen wij met lokale experts anno 2019 ‘gewoon’ een glossy magazine uit op papier! Doelstelling is om 3x per jaar een magazine in een overkoepelend thema uit te brengen, klanttevredenheid, loopt als een rode draad door deze thema’s en ondersteund het online platform.

De planning

  • MOOI gemaakt Q1 2019 (Beauty & Fashion)
  • DUURZAAM gemaakt Q3 2019 (Wonen, Industrie, landbouw)
  • LEKKER gemaakt Q4 2019 (Eten & Drinken)
  • LOKAAL gemaakt Q1 2020 (Ambacht, Pareltjes uit onze gemeente)
  • GEZOND gemaakt Q3 2020 (Sportscholen, praktijken en fruittelers)
  • MET ZORG gemaakt Q4 2020 (Zorglocaties en ondernemers)

Oplage: 10.000 stuks

Verspreiding: verkoop huis aan huis + deelnemende bedrijven

Prijs: € 2,00 (de opbrengst gaat naar vereniging die dit huis aan huis verkoopt)

Kosten (ex btw)

Drukken: € 100,00 per pagina (in oplage 10.000, Den Hoed)

Opmaak: € 35,00 per pagina (Crystal Design)

Fotografie: € 247,00 per artikel (Stijl* Fotografie)

Redactie: gratis (Ondernemerinwijk.nl)

Op basis van deelname met 2 pagina’s: € 270,00 excl foto’s en € 517,00 inclusief professionele foto’s.

Het magazine is advertentie vrij, wel zullen er pagina’s met kortingsbonnen, eenkleurplaatwedstrijd en een gesponsorde winactie in staan. Om het magazine gevarieerd te houden is maken we een gezonde verhouding tussen de volgende winkels/ondernemers;

Kleding, Schoeisel, Reparatie, Hobby, Uiterlijke verzorging, Webshops en zakelijke kleding.

Verder is er ruimte voor redactionele artikelen, HartvanWijk, CityManager, Ondernemersfonds etc.

Meer informatie of reserveren? Hans de Ligt, 06-53796509 of hans@ondernemerinwijk.nl

Menu